Πέμπτη 9 Αυγούστου 2012

Χιλιάδες φαρμακοποιοί ενώνουν τη φωνή τους, με την απελπισμένη φωνή του συναδέλφου από την Κρήτη


Σε απόγνωση βρίσκονται πολλοί φαρμακοποιοί με τα συσσωρευμένα χρέη του ΕΟΠΥΥ να στραγγαλίζουν τα οικονομικά ακόμα και των θεωρητικα ισχυρών. Σε αναστολή χορήγησης προχωρούν ένας ένας οι τοπικοί φαρμακευτικοί σύλλογοι, ενώ ενιαία πανελλαδική στάση από τον ΠΦΣ αναμένεται στο αμέσως προσεχές διάστημα.
Διαβάστε το μήνυμα συναδέλφου από την Κρήτη:
«Ήρθε το τέλος μου. Τα λεφτά μου και το στοκ μου έφταναν έως σήμερα. Στην αποθήκη μου είμαι στο μετρητοίς. Αφού "επένδυσα" όλο μου το ρευστό, την σύνταξη και το επίδομα του πατέρα μου, το ταμείο ανεργίας της γυναίκας μου για φάρμακα η επόμενη κίνηση είναι να χάσω και τα λεφτά για την γέννα του μπέμπη μας. Να πα να γ.... αυτό το μπ..... το κράτος αλλά δεν φταίει κανείς μόνο εγώ που πίστεψα σε καλύτερες μέρες κι έκατσα πίσω να το παλέψω. Από αύριο δεν δίνω τίποτα κι από Δευτέρα κλείνω ώσπου να κάνουμε αναστολή.»
 Χρησιμοποιήστε και εσείς τη φόρμουλα επικοινωνίας του μπλογκ για να μας αποστείλετε τη δική σας προσωπική εμπειρία.

Δεν υπάρχουν σχόλια: