Παρασκευή 26 Ιουνίου 2009

ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ


ΚΑΤΑ ΕΝΑ ΑΝΕΞΗΓΗΤΟ ΤΡΟΠΟ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΑΥΤΗ ΞΕΚΡΕΜΑΣΤΙΚΕ ΟΤΑΝ ΑΝΕΒΑΣΕ ΤΙΗΝ 1η ΥΠΟΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΕΥΤΥΧΩΣ ΕΊΧΑ ΣΩΣΜΕΝΟ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΣΕ ΑΡΧΕΙΟ ΚΑΣΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΞΑΝΑΚΡΕΜΑΩ.

ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΤΟ Δ. Σ. ΚΑΙ ΜΙΑ ΘΗΤΕΙΑ ΣΤΟ Ε.Σ. ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΑ!!!!

ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ, Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΤΟ Δ. Σ. ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ.... ΒΡΑΚΟΖΩΝΑ. ΕΓΩ ΔΕΝ ΜΠΗΚΑ ΣΤΟ ΒΡΑΚΙ ΤΟΥ ΒΑΓΙΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΧΟΥΜΕ ΜΟΙΡΑΣΤΕΊ ΑΓΩΝΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΩΦΕΙΛΩ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΌΤΕΡΟ ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΜΕ ΒΑΛΕΙ ΣΤΟ ΒΡΑΚΙ ΤΟΥ Ο ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ.
ΔΕΝ ΜΕ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ!!! ΠΑΡΤΕ ΑΥΤΟΥΣΙΑ ΤΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ "ΕΥΘΕΡΙΑΣ"ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ.
" Σε "προσωπική υπόθεση" του νυν προέδρου Γιάννη Μακρυγιάννη εξελιχθησαν, οι χθεσινές εκλογές για την ανάδειξη νέας διοίκησης στον τοπικό φαρμακευτικό σύλλογο.......
ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΜΦΙΒΟΛΊΑ ΟΤΙ ΤΟ "ΚΟΙΝΟ" ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΕΝΩΤΙΚΟ ΟΠΩΣ ΚΑΤΑ ΚΟΡΟΝ ΔΙΑ ΤΥΜΠΑΝΙΖΕ ΚΑΙ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΔΙΑΤΥΜΠΑΝΙΖΕΙ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΣΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΟΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΣ ΔΟΘΗΚΕ ΜΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΠΙΜΑΧΑ ΣΗΜΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ: " Όπως και να΄χει ,πάντως η πρωτιά του νυν -και πάντα "πράσινου" για να μην " αποχρωματίζονται" και εντελώς οι εκλογές (!) προέδρου δείχνει το μήνυμα της βάσης".
Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΣ ΤΟ ΔΕΙ ΟΠΩΣ ΘΕΛΕΙ ΠΑΝΤΩΣ ΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΟ ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 50 % ΤΩΝ ΨΗΦΩΝ.ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΟΤΙ ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΙ. ΠΕΡΙΟΡΙΖΟΜΑΙ ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ ΘΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΜΙΛΗΣΩ ΕΚΤΕΝΕΣΤΕΡΑ.
ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΘΑ ΠΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΟΤΙ ΓΙΑ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗ ΦΤΑΙΝΕ ΠΟΛΛΟΙ ΠΡΩΤΟΣ ΕΓΩ!!!
ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΧΟΛΕΒΑΣ VASILEIOS CHOLEVAS ΠΡΟΣ
ΥΨΗΛΑΝΤΟΥ 2 IPSILADU 2 ΤΟΝ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ
ΛΑΡΙΣΑ LARISSA GREECE ΛΑΡΙΣΑΣ
ΤΗΛΕΦ.0039- 2410-289401/0039-2410-282716 ΜΑΝΔΗΛΑΡΑ 40
FAX: 00392410-236566 MOBIL:0039-6946-299331 412 21 ΛΑΡΙΣΑ
E-MAIL vassilischolevas@yahoo.gr
Blog: vasilischolevas.blogspot.com

ΛΑΡΙΣΑ 22/6/2009

ΘΕΜΑ: Υποβολή παραίτησης

Κύριοι
Είμαι αναγκασμένος να υποβάλλω την παραίτηση μου από μέλος του Δ.Σ. του Φ.Σ.Λ. ,διότι, η μόνη στάση που είναι ανεκτή στα πλαίσια του, είναι, να συμφωνεί κανείς και να υποτάσσεται , στην «αλήθεια» και την άποψη του προέδρου.
Στο συμβούλιο , ποτέ δεν αναγιγνώσκονται τα πρακτικά των προηγουμένων συμβουλίων, έτσι δεν γνωρίζω αν τηρούνται, και αν ακόμη τηρούνται ,δεν γνωρίζω αν καταγράφεται και πώς η άποψη μου.
Σε ένα τέτοιο περιβάλλον δεν έχω πια καμιά διάθεση πλέον, να συνεχίσω να δοκιμάζω, τα όρια της υπομονής μου και της ψυχραιμίας μου.
Επειδή είμαι από χαρακτήρα άρα και από νοοτροπία υποχρεωμένος να συντάσσομαι με το δέον και να αντιστρατεύομαι το είναι, όταν δεν συμβαδίζει με αυτό, θα συνεχίσω με κάθε πρόσφορο τρόπο να αγωνίζομαι να αποδείξω την αλήθεια του πρέπει.
Εξ άλλου η αλήθεια αυτή με δική μου υπαιτιότητα έχει ,διαχρονικά , κατά γράψει νίκες και έχει επιβληθεί και στα πλαίσια του Δ.Σ. για την οργάνωση και λειτουργία του, έστω αν υιοθετείται και εφαρμόζεται, με καθυστέρηση, μετά από την διατύπωση της.
Με τον ίδιο ακριβώς τρόπο και η αλήθεια για την ισχύ του άρθρου 2 και 7 του Π.Δ. 88/2004 θα με δικαιώσει.
Επειδή την απόφαση μου για παραίτηση την «έσερνα»* από καιρό είναι αυτονόητο ότι τώρα που την υποβάλλω, είναι οριστική και αμετάκλητη .
ΒΑΣΙΛΗΣ ΧΟΛΕΒΑΣ
ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΣ

* Απο καιρό ήθελα να υποβάλλω την παραιτησή μου ,το γεγονός ότι δεν υπήρχε επιλαχόν ( οι αδυναμίες του ενιαίου ψηφοδελτίου)η υποβολή της , θα υποχρέωνε τους συναδέλφους στην ταλαιπορία των εκλογών για την συμπλήρωση των θέσεων του Δ.Σ. Με την πρόωρη απώλια του συναδέλφου Θανάση Ευσταθίου οι εκλογές είναι αναπόφευκτες. ΟΠΟΤΕ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: