Παρασκευή 10 Απριλίου 2009

ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΑΙ ΤΟ "ΣΤΕΡΕΙΤΑΙ" ....ΑΡΧΙΖΕΙ ΤΟ ΠΑΡΤΥ

Δεν μπορώ να καταλάβω τι μυαλά κουβαλάν οι άνθρωποι που είναι στα πράγματα;-δεν κρύβω ότι είναι ανθρωποί μου με την ένοια ότι ανήκουμε στον ίδιο πολιτικό χώρο- Στην αρχή βγάλαν την Υπ. απ. με αριθ. ΔΥΓ3α/Γ.Π. 151509 σε εξουσιοδότηση του άρθρου 9 του ν. 3457/2006. Αποτέλεσμα , φάρμακα που δινόταν από τις φαρμακευτικές επιχειρήσεις στα νοσοκομεία με τιμή 13% χαμηλότερη από την χοντρική να τα διαθέσουν, από τα φαρμακεία ανοιχτά στο κοινό, με 5% πάνω από την χοντρική,δηλαδή , αύξηση κόστους για τον κρατικό προυπολογισμό κατά 18% . Να φαντασθείτε ότι τους είπαν ν΄εξοικονομίσουν καμιά 300 εκ. ευρώ ,(στην ουσία να εξαφανίσουν από το σκέλος των εξόδων του προυπολογισμού της Κεντρικής κυβέρνησης 300 εκ. ευρό) και σαν να μήν έφτανε αυτό , με τον κουρνιαχτό που σηκώθηκε , καταργείθηκε και το "στερείται", δηλαδή, δυνητική αύξηση του κόστους όλων των "νοσοκομειακών φαρμάκων" κατά (13+35)=48% Αυτό σημαίνει σάλπισμα για ν΄αρχίσει το πάρτυ .Οι πάσης φύσεως ...




















...ΔΟΡΟΙ να ψάχνουν να βρούν τους κάθε είδους ...

......δορους . Ε ρε γλέντια . Βέβαια πάλι στα σπίτια των περισσότερων συναδέλφων θα αντηχήσουν τα γνωστά λόγια "

"Ο Ταπαίρνογλου έσκασε μύτη μια χρυσή Ρολεξιά προχθές και μού 'φυγε ο τάκος... Ποοοολλά λεφτά ρε παιδί μου... Τσ, τσ, τσ...- Ας έπαιρνες κι εσύ μία μίζα τη βδομάδα όπως ο Ταπαίρνογλου να είχαμε κι εμείς χρυσά ρολόγια. Αλλά εσύ ρε αχαΐρευτε μπατίρης γεννήθηκες και μπατίρης θα πεθάνεις... Εγώ τι φταίω που σε παντρεύτηκα δεν ξέρω!" Μετά από αυτά δεν ξέρω τι άλλα να γράψω . Ο θεός της Ελλάδας ας βάλει το χέρι του.
Δεν το αντέχω .Πρέπει να ικανοποιήσω και την δεξιά μου κακεντρέχεια . Όχι αυνανιστικά –φανταστικά αλλά με γεγονότα παρμένα από τη ζωή. Τον ακούς ,λοιπόν το κύριο Ταπαίνογλου, αν τύχη και είναι και λίγο lefty, να λέει: «κομουνιστής ,μπορεί να είμαι , μαλάκας δεν είμαι ». Βλέπεις το κομουνιστής με εκείνο «το μπορεί » το αμφισβητεί λίγο. Το ότι δεν είναι μαλάκας το λέει με σιγουριά.
Σε αυτό το κράτος ζούμε . Θεωρούνται μαλάκες όσοι δεν το κλέβουν!!!




ΒΑΣΙΛΗΣ ΧΟΛΕΒΑΣ

2 σχόλια:

Sophia Choleva είπε...

Πατέρα φοβερό κείμενο κι άλλα τέτοια θέλουμε!Έχω μια απορία γιατί βάζεις σε κάθε σου ανάρτηση τι φάτσα σου ; Έλεγα κι εγώ που έμοιασα! Κι εσύ δεξιός μπορεί να είσαι, κατά λάθος!

manosantonaros είπε...

τωρα κατάλαβα από πού πηρε το ταλέντο μια πολύ αγαπημένη μου φίλη.