Σάββατο 7 Μαρτίου 2009

Νόμος περί συστάσεως-λειτουργίας φαρμακευτικών συλλόγων

Θεωρώ ότι το πρωτο πράγμα που πρέπει να γνωρίζει ένας φαρμακοποιός, με φαρμακείο ανοικτό στο κοινό , είναι ο νόμος περί συστάσεως και λειτουργίας φαρμακευτιών συλλόγων (Φεκ τεύχος Α αριθ.119/1928 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει μέχρι σήμερα) Μπορείτε να τον κατεβάσετε από τον Φαρμακευτικό σύλλογο Κιλκίς που κατά την αποψή μου έχει το καλύτερο site .www.fskilkis.gr . Καθώς και στην ιστοσελίδα του Φαρμακευτικου Συλλόγου Θεσσαλονίκης , επιλεξτε από το μενου "νομοθεσία" και μετα επιλέξτε: ΙΔΡΥΤΙΚΟΣ ΝΟΜΟΣ 3601/1928 Ο ΟΠΟΙΟΣ ΦΥΣΙΚΑ ΕΧΕΙ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΘΕΙ ΑΡΚΕΤΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΡΧΕΙΟ ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΜΟΡΦΗ ΠΟΥ ΙΣΧΥΕΙ ΣΗΜΕΡΑ. Ενδεικτικά αναφέρω ότι τροποποιήθηκε με νόμους μετά το 1980 όπως ο ν. 1316/1983 ,του ν. 1539/1985(φεκ Α 64), του ν.1963/1991(Φεκ Α ΄138) άρθρο ΙΙ. Πρέπει επίσης να γνωρίζουμε ότι ο φαρμακευτικός συλλογος δεν είναι ένα "εκδρομικό σωμστείο" αλλά ένα πρόσωπο (Ν.Π.Δ.Δ.) δημοσίου δικαίου και ότι η οικονομική του διαχείρηση ασκείται σύμφωνα με τις διατάξεις "περί δημοσίου λογιστικού"και υπόκειται στόν έλεγχο του Ελέκτικού συνεδρείου. Παραθέτω την άποψη εγκύρου νομικού περί αυτού.

ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚOI ΣΥΛΛΟΓOI : ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ : ΔΗΜΟΣΙΟ ΛΟΓΙΣΤΙΚΟ
ΠΑΝΟΣ Καπώνης εκδόσεις «ΑΝΤ. ΣΑΚΚΟΥΛΑ»

Οι Φαρμακευτικοί Σύλλογοι και ο Πανελλήνιος

Φαρμακευτικός Σύλλογος χαρακτηρίζονται εκ του

νόμου (άρθρο 11 ΝΔ 171/1946), ως νομικά πρόσωπα

δημοσίου δικαίου (ΝΠΔΔ).

Επί των ΝΠΔΔ που διέπονται από το διοικητικό δίκαιο,

η διαχείριση των οικονομικών τους ασκείται σύμφωνα

με τις διατάξεις του Νομοθετικού Διατάγματος 496/1974

“περί δημοσίου λογιστικού”, που αφορά τον προληπτικό

έλεγχο από το Ελεγκτικό Συνέδριο, πλην εξαιρέσεων

που ρητά προβλέπεται από τον Νόμο.

Σύμφωνα λοιπόν με το Άρθρο 98 του Συντάγματος 2001:
«Στην αρμοδιότητα του Ελεγκτικού Συνεδρίου ανήκουν ιδίως:
α. O έλεγχος των δαπανών του Κράτους, καθώς και των οργανισμών τοπικής


αυτοδιοίκησης ή άλλων νομικών προσώπων, που υπάγονται με ειδική

διάταξη νόμου στο καθεστώς αυτό. β. O έλεγχος συμβάσεων μεγάλης οικονομικής αξίας στις οποίες αντισυμβαλλόμενος είναι το Δημόσιο ή άλλο νομικό πρόσωπο που εξομοιώνεται με το Δημόσιο από την άποψη αυτή, όπως νόμος ορίζει. γ. O έλεγχος των λογαριασμών των δημόσιων υπολόγων και των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης ή άλλων νομικών προσώπων, που υπάγονται στον
προβλεπόμενο από το εδάφιο α' έλεγχο. δ. Η γνωμοδότηση για τα νομοσχέδια που αφορούν συντάξεις ή αναγνώριση υπηρεσίας για την παροχή δικαιώματος σύνταξης σύμφωνα με την παράγραφο 2 του άρθρου 73, καθώς και για κάθε άλλο θέμα που ορίζει ο νόμος. ε. Η σύνταξη και η υποβολή έκθεσης προς τη Βουλή για τον απολογισμό και ισολογισμό του Κράτους κατά το άρθρο 79 παράγραφος 7. στ. Η εκδίκαση διαφορών σχετικά με την απονομή συντάξεων, καθώς και με τον έλεγχο των λογαριασμών του εδαφίου γ'. ζ. Η εκδίκαση υποθέσεων που αναφέρονται στην ευθύνη των πολιτικών ή στρατιωτικών δημόσιων υπαλλήλων, καθώς και των υπαλλήλων των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης και των άλλων νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου για κάθε ζημία που από δόλο ή αμέλεια προκλήθηκε στο Κράτος, τους οργανισμούς τοπικής αυτοδιοίκησης ή σε άλλα νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου.
2. Οι αρμοδιότητες του Eλεγκτικoύ Συνεδρίου ρυθμίζονται και ασκούνται, όπως νόμος ορίζει. Στις περιπτώσεις των στοιχείων α' έως δ' της προηγούμενης παραγράφου δεν εφαρμόζονται οι διατάξεις του άρθρου 93 παράγραφοι 2 και 3.
3. Οι αποφάσεις του Eλεγκτικoύ Συνεδρίου για υποθέσεις της παραγράφου 1 δεν υπόκεινται στον έλεγχο του Συμβουλίου της Επικρατείας.

Έτσι, με το άρθρο μόνο του Π.Δ. 1107/1977 (ΦΕΚ

358/Α'/19-11-1977) «Περί μερικής εξαιρέσεως της

εφαρμογής των διατάξεων του ΝΔ 496/74 «Περί

λογιστικού των νομικών προσώπων Δημοσίου Δικαίου»,

όπως τροποποιήθηκε και συμπληρώθηκε

μεταγενέστερα, των Φαρμακευτικών, Ιατρικών και

Οδοντια­τρικών Συλλόγων», οι Ιατρικοί, Οδοντιατρικοί

και Φαρμακευτικοί Σύλλογοι και κατʼ επέκταση ο

Πανελλήνιος Ιατρικός Σύλλογος, η Ελληνική

Οδοντιατρική Ομοσπονδία και ο Πανελλήνιος

Φαρμακευτικός Σύλλογος, εξαιρούνται της εφαρμογής

των διατάξεων του ΝΔ 496/74, πλην των διατάξεων των

άρθρων 40 έως και 43 του ανωτέρω Ν. Δ., οι οποίες

αναφέρονται και αφορούν στη σύναψη οποιασδήποτε

μορφής συμβάσεων για λογαριασμό των ΝΠΔΔ.

Από τα ανωτέρω φαίνεται ότι, με την τελευταία αυτή

διάταξη ο ΠΦΣ και οι τοπικοί Φαρμακευτικοί Σύλλογοι

εξαιρούνται του προληπτικού ελέγχου που ασκεί το

Ελεγκτικό Συνέδριο, αλλά όχι και του ΚΑΤΑΣΤΑΛΤΙΚΟΥ

ελέγχου.

Ο κατασταλτικός έλεγχος επί των ΝΠΔΔ που ασκείται

από το Ελεγκτικό Συνέδριο, δηλαδή ο έλεγχος κάθε έτος

επί της διαχειρίσεως και μετά τη λήξη της, είναι

υποχρεωτικός, ανεξάρτητα από το γεγονός εάν ένα

συγκεκριμένο ΝΠΔΔ εξαιρείται εν όλω ή εν μέρει της

εφαρμογής των διατάξεων περί λογιστικού των ΝΠΔΔ.

Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 33 και της παρ. 4 του άρθρου 25 του ΠΔ 774/80 «Περί Κωδικοποίησης εις ενιαίον κείμενον των περί Ελεγκτικού Συνεδρίου ισχυ­ουσών διατάξεων υπό τον τίτλο «Οργανισμός Ελεγκτικού Συνεδρίου» (ΦΕΚ Α' 189), οι απολογισμοί κάθε οικονομικού έτους των ΝΠΔΔ πρέπει να υποβάλλονται στο Ελεγκτικό Συνέδριο για κατασταλτικό έλεγχο το αργότερο μέχρι τέλους Φεβρουαρίου του επόμενου οικονομικού έτους ή εν πάση περιπτώσει, μέχρι της καθ' οιονδήποτε τρόπο λήξεως της διαχείρισης τους», ενώ στο άρθρο 152 του ΠΔ 1225/81 «Περί εκτέλεσης των περί Ελεγκτικού Συνεδρίου διατάξεων» (ΦΕΚ Α' 304), ορίζονται οι ποινές που επιβάλλονται για τυχόν καθυστέρηση ή μη συμμόρφωση με τις διαταγές του Ελεγκτικού Συνεδρίου.
Επίσης στην παράγραφο 22 του άρθρου 27 του Ν. 2166/93, ορίζεται ότι «τα ΝΠΔΔ, οι δημόσιες επιχειρήσεις και οργανισμοί και οι οργανισμοί τοπικής αυτοδιοίκησης και τα νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου που επιχορηγούνται από τον κρατικό προϋπολογισμό ή έχουν κοινωνικούς πόρους, ή δανειοδοτούνται με την εγγύηση του δημοσίου αποστέλλουν κατά τακτά χρονικά διαστήματα στο Υπουργείο Οικονομικών —Γενικό Λογιστήριο του Κράτους—


Διεύθυνση Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου,

στοιχεία του Προϋπολογισμού - Απολογισμού και

Ισολογισμών αυτών καθώς και άλλα στοιχεία...».

Τέλος στο άρθρο 1 του Ν. 3080/2002 «Ρύθμιση θεμάτων αρμοδιότητας του Υπουργείου Δικαιοσύνης» (ΦΕΚ Α' 242), που φέρει τον τίτλο

«Δειγματοληπτικός έλεγχος λογαριασμών νομικών

προσώπων δημοσίου δικαίου»

ορίζεται ότι, «η Ολομέλεια του ΕΣ
κατ' έτος πρόγραμμα ελέγχου λογαριασμών των ΝΠΔΔ εκτός από τους οργανισμούς τοπικής αυτοδιοίκησης πρώτου βαθμού.

Βάσει των ανωτέρω διατάξεων, οι Φαρμακευτικοί

Σύλλογοι πρέπει να υποβάλουν κάθε φορά στην

αρμόδια Διεύθυνση του ΕΣ τα απολογιστικά στοιχεία

τους.

χαρακτήρας του νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου ο οποίος τους προσδόθηκε με τους Νόμους 3601/1928 & 171/1946, είχε ως σκοπό να καταφανεί η ιδιαίτερη σχέση των συλλόγων αυτών με το κράτος, η συνδικαλιστική εκπροσώπηση του επαγγέλματος τους και η διασφάλιση των επαγγελματικών συμφερόντων των μελών τους. Η ιδιαίτερη δε αυτή σχέση τους, έγκειται στον καθορισμό εκ του νόμου των Φ. Σ. ως συμβούλων του αρμοδίου Υπουργού σε θέματα δημόσιας υγείας και στην παροχή υπηρεσιών δημόσιου χαρακτήρα. Σε κάθε περίπτωση όμως, εποπτεία στους Συλλόγους και τον ΠΦΣ ασκεί πάντα ο Υπουργός Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης.

ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΖΗΤΗΜΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ( οι φαρμακοποιοί με


φαρμακείο)ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Ο ΚΑΘΕ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΡΕΠΕΙ



NA ΕΧΕΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ

ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ.



Κεφάλαιο Α άρθρο 10 του ν.3601/28
Ο κανονισμός συντάσεται ,εγκρινεται από την Γ.Σ. του οικείου φαρμακευτικού συλλόγου ,και μετά προωθείται στον Υπουργό Υγείας ώστε να εκδοθεί από αυτόν σχετική υπουργική απόφαση για να τεθεί εν ισχύ. Κανονισμοί που έχουν στνταχθεί κατά το παρελθόν και δεν έχουν εγκολπωθεί τις νέες νομοθετικές ρυθμίσεις που αφορούν το βασικό νόμο 3601/1928 που ρυθμίζει τη σύσταση και λειτουργία των Φ.Σ. είναι ΑΚΥΡΟΙ. Γιά το λόγο αυτό συνέταξα το 2002 σχέδιο εσωτερικού κανονισμού λειτουργίας του Φαρμακευτικού Συλλόγου Λάρισας αντίγραφο του οποίου κατέθεσα στη γραμματεία του με αριθ.πρωτοκόλλου Α102/13/2/2002 με στόχο να πάρει το δρόμο των διαδικασιών που ανάφερα παραπάνω ώστε να εγκριθεί και να διανεμηθεί στα μέλη του . -είχα σχετική εμπείρία γιατί προέδρευσα της επιτροπής που συνέταξε και εισηγήθηκε στην Γ.Σ. τον ισχύοντα κανονισμό του Πανελλήνιου Φαρμακευτικού Συλλόγου-Απο τότε περασαν πολλά χρόνια και δεν έγινε τίποτα με τη δικαιολογία ότι "έχουμε εσωτερικό κανονισμό λειτουργίας από την εποχή του πατέρα ΒΛΑΧΟΣΤΕΡΓΙΟΥ" κανονισμού αναχρονιστικού και μή επικαιροποιημένου. Ρωτώ σας έχει επιδωθεί έστω αυτός ο κανονισμός ? Παρόλου που έχει δοθεί υπόσχεση για κατάρτιση νέου κανονισμού συμφωνα με το σχέδιο που κατέθεσα, με στοχο την επίτευξη εκλογικής συνεργασίας, μετά τις εκλογές όμως τα πάντα παραπέμφησαν στις Ελληνικές καλένδες . Θά μου πείτε γιατί τα γράφω όλα αυτά ? Τα γράφω με την ελπίδα ότι κάποιοι θα τα υλοποιήσουν στο μέλλον.!!


16-03-2009

ΠΡΩΤΟΦΑΝΗΣ ΜΕΡΑ : μετα απο 7 χρονια απο την

καταθεση του σχεδιου κανονισμου και λειτουργιας

του φ.σ.λ. επικυρωθυκε ενεργεια του προεδρου να

στείλη τον παλαιο κανονισμο στο κ.

παπαγεωργιου για τον επικαιροποιήσει. Σημειώνω

μόνο ότι ο υπαρχον κανονισμος τιτλοφορειται

ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ .

συγκρατιμενα αισιοδοξος. οταν δω το νεο

κανονισμό τοτε θα υσηχασω .



ΚΑΘΕ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΩΣ Ν.Π.Δ.Δ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ .ΜΕ ΘΕΣΕΙΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ Δ.Ε, Π.Ε. ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΤΟΥ .ΟΙ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΚΑΙ Η ΠΛΗΡΩΣΗ ΤΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΝΟΜΟ. ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΟΥ Π.Φ.Σ.ΓΙΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ


Προς
Το Υπουργείο Εσωτερικών, Δημόσιας
Διοίκησης και Αποκέντρωσης
Γενική Διεύθυνση Πρόσληψης Προσωπικού
(Υπόψη 3μελούς εξ Υπουργών Επιτροπής)
Βασιλίσσης Σοφίας 15
Τ.Κ. 106.74
Αθήνα


1. 1.1. Έχομε την τιμή να σας γνωρίσουμε, ότι ο Πανελλήνιος Φαρμακευτικός Σύλλογος αποτελεί το δευτεροβάθμιο συνδικαλιστικό και επιστημονικό όργανο των εχόντων σε λειτουργία φαρμακείο φαρμακοποιών, στο οποίο μετέχουν υποχρεωτικά δι αντιπροσώπων , νομίμως εκλεγομένων , όλοι οι Φαρμακευτικοί Σύλλογοι της Χώρας (άρθρ. 50 παρ.1 ν. 3601/28, ως τελικώς αντικατεστάθη με το άρθρο του Α.Ν. 1384/38) και είναι Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου (άρθρ. 11 Ν.Δ. 171/46 – παρ. Β, άρθρου 58 ν. 1536/85) και τα λειτουργικά του έξοδα καλύπτονται αποκλειστικά και μόνο από τις κατά νόμο εισφορές των φαρμακοποιών που λειτουργούν φαρμακείο στην Ελλάδα (Υ.Α. Α6δ/2041/3-3-87: ΦΕΚ Β.154/87 - Aρθρ. 15 ν. 1821/88 : ΦΕΚ. Α. 271/88 – Αρθρ 152 ν. 2071/92 : ΦΕΚ. Α. 123) γι΄αυτό άλλωστε και ουδέποτε έχει επιβαρύνει , με το παραμικρό ποσό, τον Κρατικό Προϋπολογισμό .
1.2. Σκοποί του Πανελληνίου Φαρμακευτικού Συλλόγου είναι :
α) Η διαμεσολάβηση εντός του κύκλου της αρμοδιότητας των Φαρμακευτικών Συλλόγων , αφ΄ενός μεταξύ τούτων , επί των οποίων, επί πλέον , ασκεί την ανώτερη εποπτεία επί της κανονικής λειτουργίας τους, β) Αποτελεί επίσημο σύμβουλο του Υπουργείου Υγείας και Πρόνοιας, ως και των άλλων Υπουργείων, επί θεμάτων που αφορούν το Φαρμακευτικό Επάγγελμα (άρθρ. 52 ν. 3601/28, περ, γ – ε – άρθρ. 4 ν. 328/76), γ) Η ενημέρωση των φαρμακοποιών με την έκδοση περιοδικού ( εκδίδεται το
« Φαρμακευτικό Δελτίο» , που αποστέλλεται σε 9.500 φαρμακοποιούς) και την Οργάνωση Φαρμακευτικών Συνεδρίων (περ.7 άρθρ. 52 ν.3601/28), δ) Η συμμετοχή με εκπροσώπους του σε πλείστα Κρατικά Όργανα , που έχουν δεσπόζουσα θέση σε θέματα Υγείας (π.χ. ΕΟΦ – ΚΕΣΥ –ΟΚΕ – κ.λ.π.) και η συμμετοχή σε διεθνείς Φαρμακευτικές Οργανώσεις , μετά των οποίων αλληλογραφεί και επικοινωνεί με όλα τα μέσα ενημερώσεως (τηλέφωνα – Fax – Internet κ.λ.π) ενώ συγχρόνως λαμβάνει μέρος σε διεθνή συνέδρια και συναντήσεις επί των κρισίμων Φαρμακευτικών θεμάτων και φυσικά ενημερώνει επί τούτων τα αρμόδια Κρατικά Όργανα.
1.3. Από πλευράς Διοικητικής Οργανώσεως ο Πανελλήνιος Φαρμακευτικός Σύλλογος διέπεται από το Π.Δ/μα 446/1988 « Οργάνωση του Πανελληνίου Φαρμακευτικού Συλλόγου (ΦΕΚ. Α. 205/1988) (Συνυποβάλλονται σχετικές φωτοτυπίες), ως ούτος συμπληρώθηκε με την περ. 6 της παρ. θ του άρθρου 11 του ν. 2955/2001, το οποίο προβλέπει τις εξής Οργανικές θέσεις :
· Tέσσερες (4) θέσεις Κλάδου Π.Ε. Διοικητικού – Οικονομικού , με βαθμούς Δ έως Α εκ των οποίων η μία ορίζεται ως θέση Προϊσταμένου των Υπηρεσιών του Πανελληνίου Φαρμακευτικού Συλλόγου (άρθρ. 84 παρ. 2 Ν. 3528/2007).
· Μία (1) θέση Κλάδου Π.Ε. – Βιβλιοθηκονόμου , με βαθμούς Δ έως Α.
· Μία (1) θέση ΤΕ Διοικητικού- Λογιστικού, με βαθμούς Δ έως Α.
· Τρεις (3) θέσεις του Κλάδου ΔΕ Διοικητικών Γραμματέων, με βαθμούς Δ έως Α.
· Δύο (2) θέσεις Κλάδου ΥΕ Βοηθητικού Προσωπικού, με βαθμούς Ε έως Β.
· Μία (1) θέση Κλάδου ΥΕ προσωπικού καθαριότητας, με βαθμούς Ε έως Β και
· Μία (1) θέση μεταφραστή της Αγγλικής η Γαλλικής γλώσσας με σχέση εργασίας ιδιωτικού Δικαίου, ορισμένου χρόνου, τριετούς διάρκειας.

ΣΎΝΟΛΟ οργανικών θέσεων δέκα τρεις (13) εκ των οποίων είναι πληρωμένες :

· Μία (1) θέση Προϊσταμένου Κλάδου Π.Ε. Διοικητικού – Οικονομικού.
· Μία (1) θέση Π.Ε. Κλάδου Διοικητικού – Οικονομικού (κενές 2 θέσεις).
· Μία θέση Τ.Ε. Διοικητικού – Λογιστικού.
· Μία (1) θέση Κλάδου ΔΕ Διοικητικών Γραμματέων (κενές 2 θέσεις).
· Μία (1) θέση Κλάδου ΥΕ Βοηθητικού Προσωπικού.

ΣΥΝΟΛΟ υπηρετούντων υπαλλήλων σε οργανικές θέσεις πέντε.
Κενές θέσεις οκτώ (8).

2. Δύο απόπειρες όπως πληρωθεί μία θέση Π.Ε. Διοικητικού Λογιστικού, μέσω ΑΣΕΠ κατόπιν προκηρύξεως σχετικού διαγωνισμού , κατόπιν προηγουμένης εγκρίσεως της 3 μελούς εξ΄ Υπουργών Επιτροπής κατέστησαν άκαρπες διότι οι επιτυχόντες στον σχετικό διαγωνισμό που διεξήχθη από τον Π.Φ.Σ., τελικά δεν απεδέχθησαν τον διορισμό τους και ήδη έληξε η ισχύς της εγκριτικής αποφάσεώς σας.
3. Ήδη το Διοικητικό Συμβούλιο του Πανελληνίου Φαρμακευτικού Συλλόγου , κατά την συνεδρίαση αυτού της 14-1-2009 σταθμίζοντας τις λειτουργικές του ανάγκες για την πραγματοποίηση των σκοπών αυτού, οι οποίες λειτουργικές ανάγκες έχουν αυξηθεί κατά γεωμετρική πρόοδο (αύξηση αριθμού φαρμακείων που έχουν ανέλθει σε 10.500 – αύξηση αριθμού υποθέσεων με την Ευρωπαϊκή Κοινότητα – εισαγωγή νέων τεχνολογικών επικοινωνιακών μέσων κ.λ.π.) και λαμβάνοντας υπόψη και τις διατάξεις του Π.Δ/τος 50/2001 « Καθορισμός των προσόντων διορισμού σε θέσεις Φορέων του Δημοσίου Τομέα (ΦΕΚ. Α. 39) αποφάσισε όπως ζητήσει από την εξ΄Υπουργών Τριμελή Επιτροπή την πλήρωση με την διαδικασία του ΑΣΕΠ των εξής θέσεων :
Α. Μία (1) θέση του Κλάδου ΠΕ Διοικητικού – Οικονομικού, με βαθμό Δ, με τα εξής προσόντα :
(1) Πτυχίο Νομικής, ή Πολιτικών Επιστημών, ή Δημοσίας Διοικήσεως, ή Οικονομικών Επιστημών, της ημεδαπής ή αλλοδαπής (άρθρ. 4 Π.Δ. 50/01) και ως ειδικότερα θα καθορισθούν με την ειδική προκήρυξη του ΑΣΕΠ.
(2) Ξένη Γλώσσα : Αγγλικά ή Γαλλικά , ως λεπτομερώς θα καθορισθούν, κατόπιν συνεννοήσεως μετά του ΑΣΕΠ.
(3) Επιθυμητή η εμπειρία σε ανάλογη θέση.

4. Δύο (2) θέσεις του Κλάδου Δ.Ε., Διοικητικών Γραμματέων , με προσόντα : (1) Δίπλωμα , Πτυχίον ή απολυτήριος τίτλος ως ορίζονται στο άρθρο 18 του Π.Δ/τος 50/2001 και (2) επιθυμητή η εμπειρία ή προϋπηρεσία σε θέση ανάλογη.
5. Παρακαλώ για τη χορήγηση της αιτουμένης έγκρισης.

Με Τιμή

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ


ΔΗΜ.ΒΑΓΙΩΝΑΣ ΔΗΜ.ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ







Δεν υπάρχουν σχόλια: